10 genjeshtrar e femrave dhe meshkujve kur nuk duan të bëjnë dashuri...

Nëse vërtet nuk ndjeni dëshirën për të kryer marrëdhënie intime me partnerin tuaj dhe nuk doni që ta ofendoni, më mirë zgjidhni t’i thoni disa shprehje të cilat nuk do ta nxjerrin në pah të vërtetën. Por do ta bëjnë të kuptojë se diçka thjesht nuk shkon me ju për momentin dhe se nuk ka aspak lidhje me të.
Justifikimet e femrave
1- Jam bërë dele, duhet të lyej flokët
2-Jam pa energji, kam ngrënë pak
3-Jam në ditën e 14-të të ciklit menstrual, është e rrezikshme, mund të mbetem shtatzënë
4-Më duket se jam e sëmurë, ta ngjis
5-Nuk jam fare në gjendje humori sot
6-Po pres të më rritet dëshira, prit pak
7- Nuk jam depiluar, më vjen turp
8-Kemi fëmijët, ata mund të na dëgjojnë
9-Do dal, miqtë e mi janë duke më pritur
10-Kam ngrënë kaq shumë, jam e fryrë.
Justifikimet e meshkujve
1-Jam i lodhur sot, i rraskapitur.
2-Nuk të mbetet qejfi, s’jam mirë
3-Më dhemb koka, m’u hap fare
4-Kam për t’u çuar herët nesër
5-Jam shumë i shqetësuar nga puna
6-Jam me nerva, mos ma vër re
7-Kam për të ndenjur me fëmijën
8-Më duhet të bëj një dush.
9-Kam një dhimbje të tmerrshme
10-E kam lënë me ca shokë, po dal.