Banorë të rinj në “Big Brother”

Një surprizë e veçantë ka qenë pjesë e spektaklit të shtunën mbrëma. Një konkurrente e re i është shtuar banorëve më të famshëm në Shqipëri brenda shtëpisë së “Big Brother”. Ajo quhet Riken dhe ka gëzuar me hyrjen e saj sidomos meshkujt e shtëpisë.
Nderkaq, me shumice votash nga publiku, Olta ka qene konkurrentja qe eshte detyruar te largohet nga shtepia. Ajo eshte shprehur se banoret nuk e kane kuptuar mire ate.
”Të them të vërteten, mbase ishte problem mënyrën se si shprehesha. Thoja një fjalë e nuk i pëlqente asnjërit, më sulmonin. Thonin Olta nuk e shprehu mirë apo nuk dinte ta shpjegonte. Nuk e di. Mbase më ka penalizuar fakti që njerëz të tjerë shpreheshin më lehtë, ndërsa unë nuk e kisha shumë të thjeshtë komunikimin”, tha e eliminuara e javës.
Ne javen ne vijim, personi qe do te eleminohet do te perzgjidhet mes Anaidit Joanes, Xhimit dhe Elones, te cilet kane qene banoret qe kane shkuar ne nominim.
Disa prej te afermve ju jane bashkuar banoreve brenda shtepise. Por, çfare ata nuk dinin ishte se prezenca e tyre do te vendoste fatin e nje pjese te buxhetit.
Shpendit, “Vëllai i Madh” i ka rezervuar kete jave nje surprize. Anaidi, nderkaq ka gjetur sekretin e Elenes.
Mbyllet keshtu nje jave tjeter ne “Big Brother”, por gara vazhdon dhe publiku mund te vazhdoje te ndjeke aventuren e banoreve ne dy kanalet e posaçme në “Digitalb” si dhe gjate permbledhjeve ditore ne “Top-Channel”.